Fancy

53263-188Fick ett mail från skunk om någon form av reunion. Det enda det gav mig var att jag fick veta vad jag hette och vad jag hade för lösenord.
Som väntat har jag inte fått något meddelande på 2 år, men jag tillbringade ytterst lite tid där. Men det påminde mig om en svunnen tid. Dels en tid då jag var lycklig och en tid jag var extremt olycklig. En tid då jag var ett jävla svin och när jag blev känslomässigt söndersliten.

Jag glor runt på dagböcker, men ingen har skrivit något på åratal. Men jag uppdaterar mig i alla fall lite grann och minns. Tänker återigen tanken att man kanske borde höra av sig...att man fortfarande har en massa gemensamt. Men jag förstår snabbt att inte alla har den lilla nivån av självrespekt som jag har.
De allra flesta kan låta bli saker som är dåligt för deras liv, till skillnad från mig (vilket var anledningen till hela svineriet)

Återigen tänker jag mig reunions med människor jag kan tänka mig att umgås med utan att prata om något som har hänt innan idag.
Reunions without remembering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han har faktiskt en låt som heter lady stardust också, på ziggy skivan.
tack för r:et, det hade jag missat. pinsamt. kommer du på söndag?

2006-12-14 @ 00:49:09
Postat av: patrik2

det var jag alltså


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback