FreuesNeuJahr

53263-206 Ett nytt år, vad betyder det för mig? Att jag byter bloggtitel. Det är väl ungefär det.
Jag har aldrig avgett ett nyårslöfte och jag lär inte börja nu.
Fast jag borde ju byta personlighet helt och hållet.

Hur gör man det? Jag har tänkt efter och kommit på att de flesta av mina åsikter och tillvägagångssätt utgår från ett motstånd. Jag känner mig för det mesta under belägring.

Mitt liv är Stalingrad. Med den skillnaden att jag sitter med benen i kors och viftar med en vit flagga ifall någon skulle se mig.
Ett potentiellt nyårslöfte skulle vara att jag ska bli glad och tillmötesgående och trevlig så in i helvete. Här ska tas i hand och hälsas. Här ska det fan nätverkas.

Eller, jag testar ikväll, funkar det inte så ser ni mig på ramberget kramandes en vit flagga.

Ta med mackor till mig.

Kommentarer
Postat av: Ann

Frohes Neues Jahr heter det!

2007-01-03 @ 10:11:36
Postat av: holms

du måste ha ett långtråkigt fotbollsliv....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback