It's a rock and roll christmas after all

53263-204Häromdagen blev jag bjuden på mat och öl, det var enormt uppfriskande och ett stort tack går ut till Ida och Johan som gjorde detta möjligt. Men jag motstod öl så långt jag kunde med en envishet som sällan passerat mina läppar. Men gratis öl är gratis öl och återigen satt jag och pillade med värmeljus på Sejdeln tills 1 på morgonen när jag trodde att jag skulle hem vid 20 för att fortsätta skriva.


Denna dag började med att jag sov ut för första gången på länge - medvetet i alla fall - för att orka med kvällen. Sedan ringde mamma och sa inte ett ord om något tråkigt, vi bara pratade om julen, om pappa, om hem till gården och hur fint det kommer bli när jag kommer till Värnamo. Sen blev jag riktigt glad hela eftermiddagen. Jag skrev på min uppsats och packade och hade det bra. Såg fram emot spelningen ikväll och mådde allmänt bra. Det gör jag nog fortfarande, men då upptäckte jag det verkligen.
Nu ska jag packa färdigt och åka hem till idas tomma lägenhet för att äta en kebabtallrik och lämna min packning tills imorgon. Ida glömmer saker väldigt lätt och därför ska jag dessutom ta med det till Värnamo.

Så detta är min julhälsning till alla två som läser detta och som ändå kommer träffa mig eller få sms om att ha en trevlig jul. Pussar

Kommentarer
Postat av: Ann

jag läser din blogg och jag känner dig inte. minns inte hur jag kom hit.

2006-12-22 @ 23:29:32
Postat av: a

och då blir jag nummer två eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback