For a vegetarian, you're a fucking Evil shot

53263-176Uppdateringar är sällan något som kan belönas med något författarpris. Vad bra då att jag inte siktar på något. Stefan frågade mig igår vad jag hade gjort i helgen, samtidigt som jag gjorde 4-0 på honom i Pro Evolution Soccer. Det jag egentligen har gjort är väl egentligen ingenting. I fredags hade jag en idol-kväll här i min lägenhet. Jag vet, märkligt, men jag var mest glad att någon ville ta sig ut hit överhuvudtaget. Hör och häpna så kom 4 personer. Handgemäng var i luften då de som tyckte att Markus var äcklig (jag och johan) och de som av någon anledning tyckte att något han gjorde överhuvudtaget var berättigad en existens (thomas och ida). Sen var det slut och jag upptäckte återigen att jag inte kan bry mig om Idol sedan Cornelia åkte ut 2004.

I lördags kollade jag på Total Recall och kände mig lobotomerad.

I söndags förlorade vi kellysquizzen. Men liksom i fotboll så krävs det en förlust för att laget ska rycka upp sig och komma igen. Vi ska antagligen ha en paintball kick-off i samband med konferensen för att skapa en såkallad team-building. Sen får man se vad som händer när transferfönstret öppnar igen i januari.

Och då slutligen igår, måndag, så fikade jag med Kicki som jag inte sett på månader. Sedan var jag och Ida på Borat ("protest against animal cruelty?") och slutligen hade jag och Stefan en fotbolls battle som varade hela natten.

Triangeldramat i Hem till Gården trappas upp. Detta är oerhört spännande. Jag undrar mest vad Andy kommer göra när han får reda på det. Han kan verka som en lugn typ, men ni kommer väl ihåg när han olyckligt råkade tända eld på sin mamma och hennes älskare för runt 4 år sedan?

När jag tänker efter mår jag ganska bra. Så ni vet.
Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback