He knows so much about these things

53263-169Kylan lamslår verkligen. Nu menar jag inte trafiksituationen eftersom jag inte berörs överhuvudtaget, utan snarare min egen vardag. Jag undrar hur jag gjorde förra året egentligen.
Röka måste jag verkligen ha gjort under fläkten men det har jag totalförbjudit då det tog 3 månader att få ut lukten.

Jag minns att jag frös riktigt ordentligt när jag väntade på vagnen från Linn vid SKF några gånger, men då var det ju..mars..måste det ha varit.
Den ”våren” var märklig. Jag var på väg att ta till den gamla Laakso texten ”this spring has been the weirdest one this far” men ångrade mig snabbt innan jag ens tänkt halva textraden.

Väder kan omöjligt mäta sig mot känslostormar.

 


Mitt tv-intresse har återkommit i högform och mina favoritprogram är just nu Oprah och Hem till Gården. Det är dessutom en av de få saker jag kan prata med mamma om när hon ringer. Hon har ju tittat på det längst av alla så henne kan man alltid fråga om det är något man inte helt håller reda på.


Malou är tillbaka med sitt ”efter 10” men jag raljerade tillräckligt om henne förra säsongen så det får vara nu. Om tv4 hade läst det där hade jag fått polisen på mig tror jag.

Hem till Gården är riktigt spännande, de får aldrig slut på drama utan att för den sakens skull gå till överdrift. Ida är märklig på så sätt. Ja, bland annat. Hon hatar filmer med troll och rymdstrider och annat som inte kan hända på riktigt. Men vad gäller tv-serier sitter hon bänkad framför Okända Hus och allt vad det heter.
Tre kronor var väl inte så fruktansvärt verklighetstroget.

Hem till Gården har två lerbefläckade stövlar stadigt satta i den engelska myllan.

 

Bilden: Jag med Robert Wells synth. Det är helt jävla sant.


Kommentarer
Postat av: annelie

hem till gården!...uppdatera mej!!!...

2006-11-02 @ 22:36:23
Postat av: a

hahaha vilken rolig bild. jag kom på en sak som du skulle passa som. Tittarombudsman. på riktigt alltså. jasså, var det i år det var dags för snipen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback