Mistakes, Misshapes, Misfits

53263-175En person fick mig att återigen tänka på teorin kring missanpassade människor. Saken är den att missbrukare generellt brukar vara väldigt högljudda och sociala mot precis alla som går förbi. Så teorin är den att de inte alls står utanför samhället, de är tvärtom än mer socialt gångbara än vad jag någonsin kommer bli.

Fast jag har kanske en tendens att svära mindre.

Men när man sitter på en bar så är det aldrig några direkt snygga människor som går runt och pratar med folk. Nej, det är de mest udda människorna på hela stället som får för sig att "fan,alla älskar mig, de har bara inte träffat mig än" och kör speed-dating med alla de kan tränga sig fram till.

Nu menar jag inte att det skulle vara lättare om det vore snygga människor som var störande. Eller så är det precis det jag menar, men jag vet inte helt. Men jag undrar vad det är i människor som är direkt märkliga som får dem att bli ecstasy-sociala.

Eller är det att de känner sig så utstötta av snygg-samhället att de kör en sorts social terrorism? Den bar-orienterade formen av av köra in ett flygplan i en byggnad är kanske att komma instörtandes mot några vackra människors bord och säga "höhnnjhuuuu".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback