Polyphonic Shooting-Spree

53263-173Sitter i min stökiga lägenhet och irriterar mig på hippies. Inte mycket förändras alltså. Det började med Kings of Leon som låter så oerhört bra men som har sluskbohemska huvuden på MTV2. Efter det visas polyphonic spree som musikbyrån inte kan få nog av att tjata om.
Där har vi essensen av avsky. Skitmånga glada människor i enhetliga klänningar som är hypade och mest drar tankarna mot Wacoincidenten för något halvt decennium sedan. Eller kanske en önskan tillbaks till den tiden.
Eller, nej. Våld är aldrig lösningen. Men instinktivt vill jag klubba glada hippies i hypade band. Jag kan nästan förstå kinesernas taktik mot buddhistiska munkar och falun-gong rörelsen. Jag säger bara nästan, men jag är inte så PK idag. Så, nu har det gått över. Nu är jag tillbaks i mitt icke-vålds-revolutionära-sinnelag. Krama mig.




53263-174Här är en parentes till Alle:

"Damon Albarn and Clash bassist Paul Simonon are muted to be starting a new project with a third as yet unnamed big name artist also involved.According to 6 Music the pair have been busy the recording studio working on material with Albarn’s label Parlophone saying that “all will be revealed soon”.
The news looks set to delay Blur’s new album even more with the follow up to ‘Think Tank’ looking lass and less likely to appear this year.The trio of Albarn, Alex James and Dave Rowntree had been working on new Blur songs earlier this year with James describing the sound as “better than the Foo Fighters". -
Published  06/28/2006


'

Kommentarer
Postat av: alle

aaaa. tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback