I miss you, I'm pregnant

53263-164Nu närmar jag mig slutet.  Ja, inte på livet, även om jag är alldeles för gammal för att sitta här, men nu menar jag c-uppsatsen. 46 sidor lämnades in till min handledare klockan 5:00 i morse efter ett 8-timmar-i-sträck-pass med stefan. Han hade inte tid att ses idag så jag ska träffa honom imorgon.

Handledaren alltså, inte Stefan.
Han har alltid tid. Nästan.

Så imorgon 13:30 ska jag möta handledaren. Sen blir det att åka hem och rätta till uppsatsen utefter vad han säger. Sedan kopierar jag upp 10 ex antingen imorgon, om jag hinner, eller tidigt på onsdag morgon.

Sen är jag färdig. Men vi kan väl fira efter att handledaren sagt sitt. Hans kommentar om hela uppsatsen över telefon var att den var "ok".

Kommentarer
Postat av: alle

hej!

Lycka till! Hoppas verkligen det går bra. Jag hade kunnat korrekturläsa om du velat men nu är det ju fixat. Skönt för dig. Du förrsten, vad är det för nytt clash-blur projekt som är på G? uppdate tack.

Postat av: Hanna

Ja, det har du ratt i, ritualerna ar mycket haftigare. Som igar tex nar jag fick holy water pa pannan. Jag hade precis fatt en snusleverans fran sverige (har inte snusat pa 2 manader) och blev yr o forvirrad och trodde forst det var dom heliga dropparna som reagerade pa min protestanthud. Hoppas det gatt bra med uppsattsen!

2006-10-24 @ 11:21:32
URL: http://www.hannapanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback