White Bloodcells

53263-160Ok, jag blev inte klar. Enligt min handledare som inte kunde godkänna den så att jag kunde gå upp med den imorgon. Men jag kastas inte ut, och jag var påväg att gråta av desperation och sedan lycka. Men jag lyckades hålla mig.

Han påpekade att israel inte kan anses vara terrorister eller att man inte ens kan diskutera det utifrån dem som empiri, då de är en erkänd stat. det är isåfall statsterror.

Enligt mig är denna uppsats terror. Ida blev illamående bara hon tittade på de nästan 50 sidorna av blod och tårar. Det kändes bra.


Kommentarer
Postat av: Ida

va i alla fall glad att du inte väger 380kg och magen läcker vatten genom ett litet hål. det e jag.

Postat av: patrik2

jävla israellover, din handledare alltså... får du en ny chans i vår eller?
Jag läser den gärna om jag får.

2006-10-25 @ 00:19:15
URL: http://bogen.blogg.se
Postat av: linn

Postar du bilder av Nick bara for att jag ska trugas? Jag mar dalig av oatkomlig skonhet, det branner sonder mina ogon. (Ahhh allt handlar om mig)

2006-10-30 @ 15:04:51
URL: http://bigmouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback