Don't hate, participate

image319Mina närmaste undrar varför jag gör sånt här. Men nu har jag mailat igen. Så ni vet vad jag gör om dagarna. Denna gången till comhem.

hej,
jag heter Patrik och är comhemkund vad gäller tv. jag ska hålla detta kortfattat.
jag tror media överdriver när de säger att en folkstorm kräver att eurosport ska vara kvar.
eurosport dog för länge sedan och verkar vara redigerat av tyska praktikanter. det verkar inte sitta någon vid ratten
jag är inte helt glad i tv4s allt mer växande imperium, men det jag tänkte säga är att;
Ni Har Mitt Stöd. just du som läser detta är ju naturligtvis inte religiöst bunden till företaget och kanske till och med föredrar eurosport. men om du ser någon som ser lite tyngd ut av att det skulle vara en dålig idé, hälsa henne eller honom då från mig att "upp med hakan, det var rätt beslut".
tack så mycket

Kommentarer
Postat av: Ida

ja herregud. du e ju ändå rar på något sätt.

Postat av: Stefan

HAHAHA... high5 igen alltså... ohh jag vill också bli gammal och knarrig =)

2007-09-02 @ 01:55:34
Postat av: Anonym

Du är fantastisk, M
(ingen du vet)

2007-11-24 @ 03:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback