Sjöhäst playcenter

image297Alla som känner mig vet att jag lever för public service och samhällsupplysning. Så till er som har köpt denna "sjöhäst playcenter" på Jysk nu så här i sommartider; den är jättefarlig. Den innehåller 0,2 procent ftalat.

Detta är givetvis 0,1 procent mer än EU-direktivet. Men jag anar en konspiration då det är norska föroreningsinstitutet som är i farten igen. Att ett icke-EU land anmäler om gränsvärden över EU-direktiv låter misstänksamt. Men tills jag har kommit till botten med detta så för guds skull; lämna tillbaka era sjöhäst playcenter så får ni pengarna tillbaka enligt Jysk.

De var enligt uppgift tveksamma till att ta emot returnerade sjöhäst playcenter innan, mentrycket från media och allmänheten fick Jysk att ta bort bassängen från alla sina varuhus i fredags.
"? Vi vill inte att våra kunder ska känna sig förvirrade och osäkra på våra produkter, säger Kim Nøhr Skibsted.

källa- www.expressen.se

Kommentarer
Postat av: Svea

Haha, jag skulle flikat in "uppmärksamma den vackre blonde pojken i Paul Weller-videon" Det hade fallit naturligt in i texten. Vem är madelene?

Postat av: allie

Jag har faktiskt läst IR men föredrar statsvetenskap. kram

2007-07-26 @ 14:34:09
URL: http://allie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback