Weedower

image293När ens kärlek åker till amerikasförentastater hittar jag en ny kärlek. Dock en olycklig kärlek. En kärlek som inte kommer bli besvarad med något annat än "vi kan väl vara vänner istället".

Jag pratar naturligtvis om ERK. Näringslivets etiska råd mot könsdiskriminerande reklam. Bara att säga det får mig att känna mig trygg och som att jag har hittat hem.


Med uttalanden som Annonsören tillbakavisar kritiken och menar att kvinnans klädsel är anpassad efter den varma årstiden.


Vidare anser annonsören att då det är förhållandevis nytt att kvinnor jagar bör förekomsten av en kvinna i annonsen snarare ses som något progressivt.



Angående undertexten "Storleken har visst betydelse" syftar detta enbart på kikarsiktet.

så kan jag inte hjälpa att bli nykär.

Kommentarer
Postat av: petra

Hejsan hjartat! Hur ar det med dig? Var resten av dagen lika glassig? Jag har shoppat!!! Det var underbart! Min mobil har slutat fungera helt plotsligt sa bli inte ledsen om jag inte svarar pa dina text. Idag log Martin for forsta gangen. Eller det gjorde han egentligen igar medans han sov. Martina var nara att kopa Foppa-sandaler till Erik idag. Da tankte jag pa dig. Det var allt. Eller nej! Det var 43 grader varmt idag och jatte fuktigt. Imorgon blir det ANNU varmare.
puss puss

2007-07-10 @ 01:04:18
Postat av: PatrikPatrik

nej det var den inte men eftersom halva dagen var glassig så gjorde det ingenting att jag var kvar till typ 17. vattnade dina blommor och gör det igen på torsdag.
foppatofflor är hemskt så avråd dem. det är giftiga plastgrejer i tofflorna.
kan ni inte campa i vattenparken? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback