Shoot the runner

image248Jag får mer spam-mail (fast rent tekniskt är det nog reklam-mail) än någonsin om att min kuk kan bli hård som stål men det är väl det enda dåliga just nu.

Allt är bra. Jag har fått ny dator, ny blender, ny stekpanna och mattor och om 8 dagar får jag bredband,... Chelsea går vidare i Champion's league och är kvar i FA cupen, vann ligacupen häromveckan och de har en jätteliten chans kvar till att ta tredje raka ligaguldet...

Det börjar bli varmare och jag kan vädra på natten utan att kejsarpingviner börjar häcka under nattduksbordet.

Lämnade in en hemtenta i fredags om tröghet vs. eftertänksamhet inom valsystem vilket in i minsta detalj är lika roligt som det låter. 

Jag brukar hålla mig borta från att skriva om kärlek men eftersom en har hängts ut får jag berätta om den andra. Min nya dator är den finaste jag någonsin sett som inte varit Mac.

Jag älskar den så mycket och den kommer ge mig så många roliga stunder. Jag älskar när allt är nytt och blankt, när det är nya menyer och teman och att till och med skriva blir roligt med 2007 års officepaket. Än är allting nytt, jag fick den i fredags och inte förrän när bredbandet kommer kan jag helt njuta av den. Allt är nästan baserat på konstant uppkoppling. Men skitsamma. Mitt hjärta skuttar till när jag ser min Siemens. Även om det märket är Real Madrid. Jag står ut med det.
Lycka Lycka.

Förresten, uppdatering om historien om killen som dumpade en tjej för att hon lyssnade på Winnerbäck hela tiden; det var inte enbart på grund av Winnerbäck såklart. 
Hennes pappa var besatt av Ulf Lundell. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback