Jag vill jobba på zätateve å ingen kan stoppa mig!!

DN rapporterar om Elisabet Höglunds dramatiska avhopp från SVT. Jag minns henne så väl från tiden då hon kände sig mobbad på grund av sitt hår. Nu har hon uttalat sig kring sitt missnöje gentemot SVT.

"De borde ha tagit bättre hand om mig. Min önskan har varit att få ett eget program, och det tycker jag inte är ett speciellt stort krav(!)...
...Nu ska Elisabet Höglund arbeta som frilansjournalist och inte söka några jobb. Arbetsgivarna får höra av sig till henne istället, säger hon."

Inte visste jag att hon är 80-talist.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Postat av: Tommy

eget program? inte med det håret

2008-06-20 @ 11:13:26
Postat av: Tomas

Haha, ja jag läste också den lilla artikeln. Nästan som ett skämt. Och även fast det inte är det så kunde man ju inte låta bli att skratta.

2008-06-23 @ 16:05:36
URL: http://thetomas.blogg.se/
Postat av: stefan

Nej men programet skulle väl handla om håret och alla de små glada djuren som bor där? Som när de är ute på äventyr och dylikt?

2008-06-23 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback