Patsicky

Ett stort tack till alla som uppvaktade mig på ett eller annat sätt på min födelsedag. De som inte gjorde det hade säkert viktigare saker för sig.  Det var ju en händelserik dag med stockholm maraton, toalettkris på den internationella rymdstationen ISS (det gick inte att spola), Boston gick till NBA final dagen efter så vissa var väl bakfulla efter en natts firande i diverse fontäner.
Men jag hade roligt i allafall och fick fina presenter trots att det var förbjudet att ge sådana. Jag ger alltid skitpresenter för att jag är pank eller så glömmer jag födelsedagar för att jag är dum i huvudet.
Dessutom är jag otroligt lättad över att mammas operation gick bra och att hon snart mår bättre igen. Hon är numer 60 år gammal så hurra för henne!

Kommentarer
Postat av: allie

Oj, jag var en av de som glömde.(och jag som ändå tänkte på det dagen innan) Ber om ursäkt och grattar i efterskott. Detta var dock första gången sen vi träffades som jag glömde och man får väl en frigång? Äsch, typiskt. Jag som till och med brukar vara först och allt. Hoppas du hade en fin dag! Kram kram kram

Postat av: allie

och förresten. vad skönt att höra med operationen.

2008-06-02 @ 14:30:37
URL: http://metrobloggen.se/alessandra
Postat av: Stefan

Yay!

2008-06-04 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback