Sleep your way out of your hometown

Adam sammanfattar det med "kuk" vilket kort och gott beskriver känslan över att jag inte fått förlängning på antagningsenheten. Så om en månad blir det en väldigt osäker tillvaro. Jag har även sökt LADOK enhetens jobb men de har tydligen ett par med mer erfarenhet.


Dessutom får jag allt mer panik över att 4 professorer, 1 doktor och ett utrikesdepartement helt sonika skitit i att svara på mina frågor om statsterror vilket sätter hela min kandidatexamen i farozonen återigen. Även om det känns underbart att det faktiskt är allt som fattas (för en gångs skull) så är det frustrerande att man inte har det i sina egna händer.

Det är alltså inte mitt fel denna gång men det är ju väldigt speglande att ens för en gångs skull hårda slit inte lönar sig för att Vladimir Shlapentokh m.fl inte svarar.


Fotbollen är dock helt underbart rolig fortfarande, jag är så otroligt glad att få spela en match i veckan. Nu är jag inte så duktig på att skjuta men jag är en jävel på hörnor och på att tackla ner motspelare och stå upp när de försöker ge igen.


Nu är det dock bara 2 veckor kvar till ett 2 månaders uppehåll, vilket alltså sammanfaller med mitt älskade kontorsarbetes upphörande.


Men just nu är allt bra alltså. Typ.


Kommentarer
Postat av: Stefan

kuk... ja... kuk

2008-06-07 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback