The truth is out there, just slightly to the left

Var det inte förresten så att när PersonUppgiftsLagen kom så blev alla tokiga mellan quake-omgångarna och arkiv-x avsnitten då de inte längre kunde göra dåliga hemsidor med sina kompisar i? Då ville staten skydda den personliga integriteten och förhindra att personuppgifter spreds utan samtycke över internet.

Har för mig att "folket" (dvs de få som satt med modem från passagen och chattade iväg med totala främlingar i hopp om att de hade bröst) gick i taket och sa att personlig integritet är överbeskyddat.


Eller jag kanske bara hittar på.

Nu sitter jag mest i spänd förväntan inför Ring p1 runt 9:17. 70 minuter kvar. I går var det en gubbe som sa något riktigt roligt utan att veta om det; att bli terrorbombad är också ett hot mot den personliga integriteten.

Jag vet inte. I guess you should've been there som Henke T skulle sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback