Fot 2

Jag har fortfarande bara en halv nagel på högra stortån, men den är inte lika känslig. Dock är det väldigt svårt att duscha utan att få en droppe på den jäveln. Mycket obehagligt och jag blir tvungen att stå som en flamingo.

Mamma är alltid en stor tröst. Hon säger att det kommer ta aslång tid innan den blir någorlunda normal. Sen ska hon alltid vara värst med sin cancer och allt. Hon har i alla fall stortånaglar.

Apropå cancer så älskar jag facebook. Har sett ett par människor med cancerfondens logo på sin sida. På samtliga står det

Jag stödjer Cancerfonden.

Jag har bjudit in 0 vänner
Jag bidrar med 0 kr via SMS varje månad!

Vi tänker besegra cancer, vill du vara med?

Det låter snarare som om de är på cancerns sida.

Kommentarer
Postat av: allie igen

uh.. skriv inte om tånaglar. det är äckligt. nästan lika äckligt som att jag la upp en bild på mitt gråa hår på min blogg...

2008-03-08 @ 18:35:08
Postat av: patrikpatrik

det må vara äckligt men det är mitt liv.

hår är inte lika äckligt eller jobbigt. även om jag gillar idén på hår som vackert när det är på plats och smutsigt när det lossnar. eller något. jag svamlar

Postat av: Stefan

Kanske för att det återigen bevisar att man inte kan eller bör se skogen för att alla träden är i vägen? Individuellla hårstrån bringar föga njutning och tom avsky om de återfinns på annan plats än knoppen. Men ett hårsvall hindrar ju att man ser det uppenbara. Att det är hårstrån som utgör svallet. Då kanske man bedömer genom andra referensramar? Jag är trött och röksugen. PS: Nej ingen bild på tå DS:

2008-03-12 @ 14:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback