It's got to be

Om det är en sak som får en att aldrig starta en blogg eller vänta i flera månader innan man skriver minsta lilla så är det andra människor. Inte bara känslan av att om jag inte har något bra att skriva om så låter jag bli helt och gillar inte vardagliga uppdateringar utan att jag verkligen Hatar andra människors bloggar.

Jag hatar aftonbladets bloggare alldeles särskilt då de alltid kan kommentera artiklar med sina dumma, felstavade åsikter om allt och ingenting.

Läser jag om Barnsleys vinst över Chelsea så är det något fån vid namn "att älska alex schulman" som bloggar om det. Så kollar jag hans sida och allt är så dåligt och tråkigt att jag vet inte vad. "Lite mindre synd bara att Nordmans urusla låt gick vidare och att SVT hade ett sånt dumskalleaktigt upplägg på Andra Chansen." //"Men nu är min ändhållplats nära och jag börjar äntligen få mer och mer mod. Medan jag sitter och peppar mig själv för att gå fram till henne försöker jag komma på nån riktigt "slick" raggningsfras som ska se till att jag inte får ett nej." //"Det vart ännu en flopp av Floppa"//

Och det är ändå bara en av flera tusen. Men det är nog som demoband - man hatar alla andras som inte är ens vänners eller ens eget.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Men du... det är faktiskt inte så konstigt.

2008-03-12 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback