Vänd på pappret!

image373Så var det då äntligen klart efter vad känns som åratal av väntan, jag har äntligen fått mitt älskade kontorsjobb. Ida har tidigare sagt att man inte kan drömma om att vända papper (dessutom har jag varit otroligt vag i beskrivningen om vad jag egentligen skulle göra på kontor, så man förstår henne)
Den 16:e april börjar jag jobba på antagningsenheten och jag är störtnöjd. Lön, kaffekoppar, papercuts, kisande framför datorskärmar, övertid, tidiga morgonar...ah. Sexual eruption.

Dessutom är det fint att det är exakt 23 meter ifrån dörren.

Sedan börjar även Schtefan så då kan man vara nya tillsammans och samla upp mod till att våga fråga om man kan kissa.

Åh, jag måste hitta en personlig kaffekopp tills dess. Undrar om det redan är någon som har en "I got 99 problems but a bitch ain't one" mugg där. Det kan bli kaos om jag får tag på en sådan.

Så mycket att förbereda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback