Stoppa pressarna!

image386Carina Berg har rakat håret!




























Kommentarer
Postat av: Petra

Varför?? Det klär henne dock, men jag är fortfarande ett hår-fan. Bara att börja spara igen Carina. Det tar nog inte mer än 4-5 år...

2008-05-23 @ 13:28:01
Postat av: Stefan

Damn trodde att rakat hår var liiite 2005?

2008-05-24 @ 00:15:59
Postat av: allie

när C förlorade matchen ville jag skicka sms till dig: den enes bröd den andres död.
Kris tyckte inte att det var snällt så jag lät bli. nu har du fått några dagar på dig att sörja. Så här kom det.

Postat av: patrik

ja eller ropa inte hej över liten tuva varken i handen eller i skogen där det grävs en grop i morgonstund.

2008-05-27 @ 13:38:59
Postat av: allie

hahahah. kolla vilken tid jag skrev min förra kommentar till dig. Kl 07.47. Vad tusan gjorde jag uppe så tidigt en ledig dag, och framförallt, varför tusan var jag inne på din blogg då. morgon rundan liksom... läsa lite Dn, dagens industri, sydsvenskan och så patriks blogg... hur känns det inför födelsedagen förresten? hur ska du fira? Kram!!!

2008-05-27 @ 16:25:41
URL: http://metrobloggen.se/alessandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback